Obiektywy do bezlusterkowców (Venus Optics, Viltrox, Voigtlander)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do aparatów z mocowaniem Sony E. Cechą, która go wyróżnia, jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 113 stopni (APS-C) przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców i gimbali.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych
Nowy Heliar Classic 50 mm f/1,5 to obiektyw, który interpretuje rzeczywistość na swój własny wyjątkowy sposób. Klasyczna konstrukcja złożona z 6 elementów rozmieszczonych w 3 grupach oraz dziesięciolistkowa przysłona ulokowana tuż za pierwszą z grup pozwalają malować obrazy jak żadne inne produkowane obecnie obiektywy.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Obiektyw opracowany z myślą o aparatach z matrycami APS-C z serii Nikon Z. Oferuje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej ok. 35 mm dla formatu FF i jasność f/1.2. 12-listkowa, kołowa przysłona zapewnia naturalnie wyglądający efekt bokeh. Metalowe pierścienie ostrości i przysłony gwarantują precyzyjne, wygodne nastawy.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: Micro 4/3
Szerokokątny obiektyw filmowy o kącie widzenia 65°, który oferuje jasność T1.9. Koła zębate 0,8 MOD, kompaktowa i lekka konstrukcja oraz gwint filtra 49 mm ułatwiają filmowanie tym obiektywem.
Obiektyw filmowy z 2-krotnym powiększeniem, które zapewnia świetne ujęcia makro. Ostrość można ustawiać także na nieskończoność, co pozwala na użycie go także podczas innych ujęć, np. portretowych. Lekka i miniaturowa konstrukcja ułatwia użytkowanie go z gimbalami, dronami itp.
Jeden z najmniejszych obiektywów makro do aparatów z matrycami pełnoklatkowymi i APS-C. Oferuje 2-krotne powiększenie. Posiada konstrukcję APO i wykorzystuje 3 elementy o bardzo niskiej dyspersji. System wewnętrznego ogniskowania ułatwia pracę z obiektywem.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do aparatów z mocowaniem Sony E. Cechą, która go wyróżnia, jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 113 stopni (APS-C) przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców i gimbali.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do DJI DL. Cechą, która go wyróżnia, jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 113 stopni (APS-C) przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców i gimbali.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do aparatów i kamer z mocowaniem Micro 4/3. Cechą, która go wyróżnia, jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 113 stopni (APS-C) przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców i gimbali.
Jeden z najszerszych obiektywów do aparatów z matrycą Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 110°. Jednocześnie cechuje się niemalże zerową dystorsją, co sprawia, że doskonale sprawdzi się podczas fotografowania i filmowania architektury, wnętrz czy nocnego nieba. Jeszcze lżejsza wersja opracowana specjalnie z myślą o fotografowaniu i filmowaniu dronami.
Jeden z najszerszych obiektywów do aparatów z matrycą Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 110°. Jednocześnie cechuje się niemalże zerową dystorsją, co sprawia, że doskonale sprawdzi się podczas fotografowania i filmowania architektury, wnętrz czy nocnego nieba. Kompaktowa i lekka konstrukcja ułatwia korzystanie z gimbali, sliderów i filmowanie z ręki.
Jeden z najszerszych obiektywów do aparatów z matrycą Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 110°. Jednocześnie cechuje się niemalże zerową dystorsją, co sprawia, że doskonale sprawdzi się podczas fotografowania i filmowania architektury, wnętrz czy nocnego nieba. Kompaktowa i lekka konstrukcja ułatwia korzystanie z gimbali, sliderów i filmowanie z ręki.
Laowa 50 mm f/2,8 2X Ultra Macro APO to obiektyw stworzony z myślą o systemie Micro 4/3, który zapewnia maksymalną skalę odwzorowania 2:1. Takie powiększenie pozwoli odkryć świat niewidoczny ludzkim okiem. By zapewnić komfort pracy podczas tworzenia makrofotografii konstruktorzy zastosowali tu szereg ciekawych rozwiązań takich jak wbudowany procesor i silnik sterujący przysłoną z poziomu aparatu. Apochromatyczna konstrukcja stoi na najwyższym poziomie mimo niedużej wagi i kompaktowych wymiarów.
Laowa 7.5mm T2.1 Cine to ultraszerokokątny obiektyw filmowy przeznaczony do współpracy z systemem Micro 4/3. Cechą, która go wyróżnia to kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym t/2.1. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
Jeden z najmniejszych obiektywów makro do aparatów z matrycami pełnoklatkowymi i APS-C. Oferuje 2-krotne powiększenie. Posiada konstrukcję APO i wykorzystuje 3 elementy o bardzo niskiej dyspersji. System wewnętrznego ogniskowania ułatwia pracę z obiektywem.
Jeden z najmniejszych obiektywów makro do aparatów z matrycami pełnoklatkowymi i APS-C. Oferuje 2-krotne powiększenie. Posiada konstrukcję APO i wykorzystuje 3 elementy o bardzo niskiej dyspersji. System wewnętrznego ogniskowania ułatwia pracę z obiektywem.
Jeden z najmniejszych obiektywów makro do aparatów z matrycami pełnoklatkowymi i APS-C. Oferuje 2-krotne powiększenie. Posiada konstrukcję APO i wykorzystuje 3 elementy o bardzo niskiej dyspersji. System wewnętrznego ogniskowania ułatwia pracę z obiektywem.
Ultra lekki i ultra kompaktowy obiektyw o zerowej dystorsji do systemu Micro 4/3. Świetnie sprawdzi się w fotografii architektury, wnętrzarskiej, przedmiotów, podróżniczej czy podczas nagrywania odcinków vloga. Zapewnia minimalny dystans ostrzenia wynoszący tylko 12 cm.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do aparatów z mocowaniem Canon RF. Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 113 stopni (APS-C) przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców i gimbali.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do aparatów Fuji X. Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 113 stopni (APS-C) przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców i gimbali.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.